NFORMATIE


Hieronder hebben we de meest voorkomende vragen over de webwinkel beantwoord.

Staat jouw vraag er niet bij, dan kun je deze mailen naar info@hetgraanhuys.nl.

OVER WEBWINKEL hetGraanhuys
Wat zijn de algemene voorwaarden en privacy policy van webwinkel hetGraanhuys?


CONTACTGEGEVENS

WAT IS HET BEZOEKADRES?
We hebben geen bezoekadres, we hebben geen fysieke winkel of praktijk.

WAT IS HET POSTADRES?
Het postadres is:

Webwinkel hetGraanhuys

Bovenweg 1

33289LG Dordrecht

T 078 616 51 94

BESTELLEN:
HOE KAN IK BESTELLEN?

Stap 1: Kies de gewenste producten

Kies het gewenste artikel in de winkel, klik op "bestel" om het in je winkelwagen te doen of klik "meer info" om de volledige informatie te bekijken.

Wanneer je op "bestel" klikt kom je in de winkelwagen. Je kunt hier zien welk artikel je hebt toegevoegd en wat je eventueel al had besteld. Je hebt nu de keuze tussen "verder winkelen" en "volgende stap". Wanneer je kiest voor "verder winkelen" kun je nog meer artikelen toevoegen en verder rondkijken in de winkel. "Volgende stap" leid je verder door het bestelproces naar de tweede stap: het invullen van de adresgegevens.

Stap 2: Vul je adresgegevens in

Vul je adresgegevens in. Wij hebben deze gegevens nodig (en gebruiken die alleen hiervoor!!) om je bestelling te kunnen verwerken of om contact met je op te nemen, wanneer we iets willen vragen of mededelen m.b.t. je bestelling. Je kunt ook een ander verzendadres kiezen en de bestelling bijvoorbeeld naar een vriend(in) sturen als kado of naar je werk als je niet thuis bent om het pakket te ontvangen.

Stap 3: Kies de gewenste verzendmethode

Afhankelijk waar je vandaan bestelt (binnen- of buitenland) krijg je verschillende verzendmethodes aangeboden waar je een keuze uit kunt maken.

> Klik hier voor een overzicht van de verzendmethodes.

Stap 4: Kies een betaalmethode

Er zijn verschillende betaalmethodes. Het is afhankelijk van de verzendmethode die je hebt gekozen, welke betaalmethodes worden getoond. Wanneer er slechts 1 betaalmethode mogelijk is, wordt deze stap overgeslagen. Je wordt dan direct naar stap 5 doorgestuurd.

> Klik hier voor een overzicht van de betaalmethodes.

Stap 5: Overzicht & plaatsen van de bestelling

In deze stap krijgt je het overzicht te zien van je bestelling. Hier staan de adresgegevens (controleer goed!), wijze van verzenden, wijze van betalen en hier kun je ook de verkoopvoorwaarden nog eens inzien als je dit wilt. Wanneer je de gegevens hebt gecontroleerd, klik dan op "plaats bestelling" om de bestelling te versturen.

Stap 6: E-mail bevestiging

Je ontvangt een bevestiging van de bestelling per e-mail. Hierop staan alle gegevens vermeld.

WAT MOET IK DOEN ALS HET WEL ERG LANG DUURT VOORDAT MIJN BESTELLING BINNENKOMT?
Heb je de betaling al geregeld? We verzenden de bestelling pas na ontvangst van de betaling! Zo ja, stuur ons een e-mail en wij zoeken voor je uit wat de reden van de vertraging is. Wij zijn te bereiken op 078 616 51 94 Wij streven ernaar om vragen per mail dezelfde dag te beantwoorden.

> Stuur een e-mail

KAN IK MIJN BESTELLING NOG ANNULEREN?
Nog niet betaalde bestellingen (behalve rembours):

Je kunt je bestelling annuleren door de bestelbevestiging retour te mailen met de reden van annulering.

Betaalde bestellingen maar nog niet verzonden:

Je kunt je bestelling annuleren door de bestelbevestiging retour te mailen met de reden van annulering en je bankgegevens bijgevoegd! Wanneer we de bestelling nog niet hebben verzonden zullen we het bedrag direct (uiterlijk binnen een week) aan je terugstorten.

Betaald en reeds verzonden:

Wanneer de bestelling betaald en al door ons verzonden is kun je de artikelen binnen 14 werkdagen retourneren (mits in schone, ongebruikte staat en originele, onbeschadigde verpakking). Mail ons dan even dat de bestelling terugkomt. Voeg de e-mailbevestiging bij in het pakket en schrijf daarop je bankgegevens zodat we het bedrag aan je kunnen terugstorten. Je hoeft geen reden op te geven maar het is voor ons wel prettig om te weten waarom je de bestelling niet wilt houden. Mogelijk kunnen we er iets aan doen om dit in de toekomst te voorkomen!

BETALEN:

PRIJZEN

Alle prijzen op de site zijn in euro's, inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

OP WELKE MANIEREN KAN IK BETALEN?
Nederland:

Vooruitbetalen per bankoverschrijving (je ontvangt de betalingsgegevens in de bevestiging e-mail na het plaatsen van de bestelling en dient binnen 7 dagen het bedrag over te schrijven op onze rekening).

Via Ideal, de meest gebruikte betalingsmethode. Je betaalt direct met ideal in de beveiligde omgeving van je eigen bank.

Buitenland:

Vooruitbetalen per bankoverschrijving, (je ontvangt de betalingsgegevens in de bevestiging e-mail na het plaatsen van de bestelling en dient binnen 7 dagen het bedrag over te schrijven op onze rekening).

WAT ZIJN JULLIE BETAALGEGEVENS?
De betaalgegevens staan ook vermeld op de automatische e-mailbevestiging die je ontvangt na het plaatsen van een bestelling.

hetGraanhuys is onderdeel van Maverick PMD BV

ABN-AMRO Bank 46.39.63.482

SWIFT ABNANL 2A

IBAN NL49ABNA0463963482

Vermeld altijd het ordernummer bij je betaling, dit staat vermeld op de e-mailbevestiging. Bijvoorbeeld: 383300_02160-0050000570827613, je hoeft hiervan alleen het middelste getal te gebruiken dus: 02160.

OVER WEBWINKEL hetGraanhuys

WAT ZIJN DE ALGEMENE VOORWAARDEN EN PRIVACY VOORWAARDEN VAN DE WEBWINKEL hetGraanhuys?

> Algemene voorwaarden

> Privacy verklaring & disclaimer

RUILEN & RETOURNEREN
HOE MOET IK EEN ARTIKEL RUILEN OF RETOURNEREN?
RUILEN
Wanneer je het artikel wenst te ruilen kan dit binnen 14 dagen na ontvangst.

Je kunt het artikel in nieuwstaat (haarvrij, onbeschadigd, ongebruikt en schoon) en originele, onbeschadigde verpakking: opsturen of terugbrengen.

Stappenplan ruilen:

Stuur een e-mail naar info@hetgraanhuys.nl waarin je aangeeft waarom je het product wilt ruilen en tegen welk ander product.

Nadat wij bevestigd hebben, stuur je het product in de originele verpakking op met daarin een kopie van de orderbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen en daarop het gewenste artikel en eventueel je bankrekeningnummer (indien je geld terugkrijgt). Stuur alles naar het postadres

Eventuele bijbetaling en de verzendkosten kun je bijvoegen in het pakket of overmaken op

IBAN NL49ABNA0463963482 t.n.v. Maverick PMD BV

. Wanneer je geld terugkrijgt, dien je jouw bankgegevens bij het pakket te voegen.

Na ontvangst van het product beoordelen we of aan de onderstaande voorwaarden voldaan is. Als dat het geval is en de eventuele bijbetaling is voldaan, wordt het nieuwe artikel verstuurd.

De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Wij betalen de verzendkosten voor het nieuwe artikel.

zie ook hieronder de voorwaarden voor ruilen & retourneren.

RETOURNEREN
Als je een product gekocht hebt waarmee je niet tevreden bent, kan het worden geretourneerd. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst.

Stappenplan retourneren:

Stuur een e-mail naar info@hetgraanhuys.nl en geef daarin aan dat het product retour komt.

Je hoeft volgens de wet verkoop op afstand in de eerste 14 dagen niet te melden waarom je een product retourneert. Maar voor ons is het wel heel fijn als je dit wel doet. Misschien kunnen we de reden in de toekomst voorkomen!

Stuur de producten goed verpakt en voldoende gefrankeerd op in hun originele verpakking inclusief de orderbevestiging (e-mailbevestiging) voorzien van je bankgegevens naar het postadres.

Na ontvangst van het product beoordelen we of aan de onderstaande voorwaarden voldaan is.

Als de producten in orde zijn, wordt het aankoopbedrag op de gewenste bankrekening teruggestort.

zie ook hieronder de voorwaarden voor ruilen & retourneren.

BIJ RUILEN EN RETOURNEREN GELDEN DE VOLGENDE VOORWAARDEN:
De factuur wordt met de retourzending aan ons meegestuurd (dit is de e-mailbevestiging die automatisch wordt toegestuurd na het plaatsen van je bestelling in de webwinkel).

Het product is ongebruikt, schoon, onbeschadigd en in nieuwstaat. Gesealde verpakkingen zijn niet geopend (bij voedingssupplementen, EM producten, Melasse, voeding e.d.).

Het product is ingepakt in de originele verpakking met eventuele product labels en andere toebehoren.

Het pakket is voldoende gefrankeerd. Niet gefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde pakketten zullen door ons worden geweigerd.

Zorg dat je de retourzending goed verzorgd, de terugzending is jouw verantwoordelijkheid. Wil je zekerheid dan is een pakketzegel of aangetekend verzenden de beste optie. Bij een zoekgeraakt pakket, kun je het pakket laten traceren.

BINNEN HOEVEEL DAGEN KAN IK NOG RUILEN?
De bestelde artikelen kunnen binnen 14 werkdagen na aflevering van de bestelling worden geruild of geretourneerd. Voor de afleverdatum geldt de bezorgdatum van de pakketdienst of TNT post.

CONTACTGEGEVENS
WAT IS HET BEZOEKADRES?
We hebben geen bezoekadres, we hebben geen fysieke winkel of praktijk.

WAT IS HET POSTADRES?
Het postadres is:

Webwinkel hetGraanhuys

Bovenweg 1

33289LG Dordrecht

T 078 616 51 94

VRAGEN, OPMERKINGEN, TIPS OF KLACHTEN?
Wij staan altijd open voor verbeteringen, tips, opmerkingen, wensen etc. Wij horen het graag wanneer je niet tevreden bent maar uiteraard ook wanneer je dat wel bent!

 

Voor vragen omtrent bestellingen in onze webwinkel mail ons via info@hetgraanmhuys.nl of bel ons tijdens kantoortijden op +31(0)78 616 51 94